face

четвртак, 24. март 2011.

Cee Lo Green 'Bright Lights Bigger City' OFFICIAL VIDEO

1 коментар:

  1. Анониман28. март 2011. 12:10

    1. Smejte se - dokazano je da smeh troši kalorije. Ako se smejete od srca 10, 15 minuta dnevno, za nedelju dana sagorećete 280 kalorija
    2. Osobe koje jednom nedeljno odlaze na akupunkturu, za tri meseca izgubiće dodatnih 4,5 kilograma. Uz "bockanje" određenih tačaka na telu, lakše ćete kontrolisati apetit.
    3. Svakog jutra popijte na prazan stomak šolju jogurta sa pola kašičice cimeta. Cimet podstiče metabolizam, a samo pola kašičice dnevno dovoljno je da "sagori" dodatni kilogram mesečno.
    4. Nemojte jesti za radnim stolom u kancelariji. Ako ručate na nekom drugom mestu unećete u proseku 250 kalorija manje od onih koji jedu na poslu.
    6. Istraživanja su pokazala da čaša soka od šargarepe dnevno pomaže da izgubite oko dva kilograma za 12 nedelja. Ako se pitate kako je to moguće, odgovor leži u visokom sadržaju vlakana i hranljivih materija koje pomažu u sagorevanju sala.
    5. Ograničite unos brze hrane, slanih zalogaja i hrane bogate šećerom i aditivima.
    7. Uzimajte kalcijum, tako ćete izgubiti 2,6 odsto više masti.
    8. Jedite crveno meso, ono je bogato proteinima, a proteini grade mišićnu masu. Mišići "troše" četiri puta više energije nego salce, pa vi vidite.
    9. Vežbajte u društvu. Ako imate partnera za vežbanje, rezultati će biti bolji.
    10. Postepeno smanjujte unos kofeina u telo.
    11. Jedite ljute papričice. One sadrže kapsicinm koji ubrzava metabolizam za 25 odsto.
    12. Pokušajte da se ne nervirate na poslu. Stres je najčešći uzrok prejedanja. Umesto da pojedete nešto slatko, kada se iznervirate pokušajte da dišete duboko dva minuta, koncentrišući se na dijafragmu.
    13. Vežbajte čim ustanete da biste ubrzali metabolizam na početku dana.
    14. Ne preskačite obroke, i pobrinite se da užinate dva puta dnevno. Užina bi trebalo da ima energetsku vrednost od oko 250 kalorija. Ako se pridržavate tog pravila, povećavate šanse da smršate za 30 odsto.
    15. Ne gledajte televiziju dok jedete, jer nećete registrovati osećaj sitosti na vreme. Ako ukinete sebi omiljenu seriju uz večeru izgubićete 3,5 kilograma godišnje.
    16. Hodajte na traci, to je vežba koja troši najviše kalorija za najkraće vreme.
    17. Popijte čašu crnog vina dnevno, jer rezervatol kojim je bogato crno vino sprečava ćelije masti da se talože oko struka.
    18. Vodite ljubav. Osim što ćete potrošiti 150 kalorija za 20 minuta, hormoni koji se oslobađaju tokom seksa ubrzavaju metabolizam.
    19. Pijte zeleni čaj - ovaj napitak podstiče sagorevanje masti i ubrzava metabolizam za 20 procenata.
    20. Pređite na kozji sir jer ima za 40 odsto manje kalorija od kravljeg..
    21. Pre svakog jela popijte čašu vode.
    22. Kuvajte hranu, nemojte podgrevati gotova jela. Tako će sadržavati manje aditiva.
    23. Jedite više voća, povrća, semenja – to je hranjivo. Kosa i koža će vam sijati.
    24. Smanjite unos alkohola, ali nemojte ga u potpunosti izbaciti.
    25. Jedite male porcije mesa a tanjir napunite povrćem.
    26. Konzumirajte manje soli, jer ona uzrokuje naduvanost.
    27. Izbegavajte loše masnoće poput prerađenog ulja i margarina

    ОдговориИзбриши